Etiketter

onsdag 7 september 2011

Självporträtt

Hej jag heter Dimos Tikeris och jag är född den 25 mars 1998 (våffeldagen och Greklands nationaldag =P).
Jag är nämligen grek, jag pratar flytande grekiska. Jag har mycket släkt i Grekland. Men jag bor på Gunnesbo som jag bott på hela mitt liv. På fritiden spelar jag fotboll i Lunds BOIS och gitarr på kulturskolan. Jag gillar också att vara med mina vänner, fiska, bada, läsa, sova och spela dator och tv-spel som t.ex. WoW, Minecraft och Black OPS. När det gäller skolan så gillar jag avancerad matte, men jag gillar också historia, no, so, spanska och rast. detta och idrott är mina bästa ämnen.

1 kommentar:

  1. Intressant! Du verkar vara en kille i farten!

    Slarva inte med punkt och stor bokstav.
    ...grek. Jag pratar...
    ...grekiska. Jag har...
    ...Grekland , men jag....
    ...liv. På fritiden...
    ...Kulturskolan. Jag gillar...
    ...OPS. När det......
    ...rast. Detta....

    Variera meningsbyggnaden! Många meningar börjar med " Jag..."

    Dela in texten i stycken; t ex nytt stycke när du börjar skriva om fritiden samt när du berättar om skolan.

    SvaraRadera